fredag 24 februari 2012

En timme, en minut. Här står tiden still

Produktiv dag idag! Vi hade bara en lektion i morse, men sen skulle vi på en föreläsning kallad "Den flygande Kurden och andra sexställningar" vid tre så vi beslutade oss för att sitta kvar  och plugga till dess. För en gång skull var vi ganska effektiva och fick gjort en hel lektions matteuppgifter (händer inte ofta) samt lite mekanik (jag gjorde en uppgift men den var sjukt jobbig..)! MEN till våran stora besvikelse hade de flyttat föreläsningen, så jag kan tyvärr inte berätta hur Den flygande kurden går till :( Snacka om besvikelse!

Just nu är jag kluven mellan att försöka fortsätta vara duktig och jobba lite med min produktfamilj eller en plansch till utskottet, eller bara ta ledigt för resten av kvällen. Jag vet ju vad jag är sugen på i alla fall.. Ikväll ska vi till Agnes och ha potatis och Wii-kväll, kommer bli grymt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar