onsdag 15 februari 2012

Hej, hej, Hallå!

Livet går sin gilla gång här i Linköping. Helgen i de småländska skogarna var fin och välbehövlig, dock det blev en stressig avslutning med buss-tåg-tåg-buss i fem timmar. Kom hem till en städad lägenhet, och det klagar man ju inte på, därefter har det rullat på med matlagning, disk, skola träning och allt det där.

Igår gick jag på step. Jag är ju inte den mest koordinerade människan på vår planet, men jag tänkte att det borde inte vara allt för avancerade steg, jag menar, jag klarade ju av afrodansen så det här borde funka. FEL-FEL-FEL! Oml säger jag bara, det var snurrar och steg där man skulle över brädan och det var hoppla och spegelvänt och gud vet vad. Till slut snurrade jag bara runt fram och tillbaka över brädan. Trots detta ska jag på step igen i helgen, fast med en nazi-instruktör. Vi får se hur detta går.

Det där med alla hjärtans dag firar vi inte, så gårdagen bestod av skola, träning, tacos, Top model samt en mindre fajt om fjärrkontrollen. Igår var det desssutom 5 år sen jag opererade knät.

Ikväll har jag skissat lite på min produktfamilj, nu njuter jag av Sveriges mästerkock.
Tack och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar