fredag 17 februari 2012

It's friday I'm in love

FREDAG! Gud vad skönt! Idag har vi två föreläsningar och ett hål, känns helt klart överkomligt. Slutar redan vid tre och ikväll ska jag och min man ha myskväll och äta god mat :) Ska försöka övertala honom till att kolla igenom bilder till fotoboken också, går sådär med det projektet.

I övrigt har jag som ni kanske vet blivit nominerad till Emmas (tjejföreningen på min sektion) styrelse, har fortfarande inte fått reda på vem som har nominerat mig men nu har jag i alla fall svarat på mailet så det blir en intervju för mig. Vem vet hur det här kommer sluta?

Lyckades också göra en av sakerna på gårdagens lista över vad jag borde göra, har nu mailat Flamman angående mitt reportage, wihoo!

Nu: Off to school! Vill inte vara sen när man har bokat dejt med Louise i föreläsningssalen! HÄDDÅ!

ps. Nu finns klänningen inte ens i min färg. Gissa om att jag ska hänga på Asos i väntan på att den kommer tillbaka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar