fredag 25 januari 2013

Inspiration

Jag är så sugen på nya kläder! Eller kanske på ett varmare väder så jag kan använda lite mer av det jag köpte i London och under mellandagsrean. Fick tips om kolla efter mer "buisness-kläder" på H&M och deras provrumsfunktion är ganska rolig. Följande outfits skulle kunna bli mina för ca 1600:- och då är accessoarer, kläder och skor inräknat. Det är ganska rimligt ändå! Johan är inte superförtjust i kjolen men jag gillar den, i alla fall på bild. Finns ett par byxor i samma mönster också men de var helt gräsliga. Sitter i detta nu och funderar på om man skulle ta risken och beställa, jag orkar aldrig cykla ner till H&M på stan och på Tornby lär jag inte hitta mycket av det. Skulle inte köpa byxorna dock, tänker endast köpa Bik Boks flex-jeans framöver efter att ha köpt de i hög midja innan jul och de är f a n t a s t i s k a. Men vågar man beställa en kjol utan att prova den? Är också ganska tveksam till ett par skor från H&M, ska nog försöka leta upp ett par gråa pumps i en skoaffär istället! Eller är det någon som har erfarenhet av H&M:s skor?

1 kommentar:

  1. Ann Iren Hårdnes Sand28 januari 2013 kl. 22:34

    Hei Josefine =)
    Jeg har kjøpt sko på H&M tre ganger, et par enkle pensko og to par skoletter. Personlig syns jeg det er de mest behagelige skoene jeg noen gang har hatt! Det ene paret var platå, med 12 cm hæl, ikke noe problem og gå i, ikke en gang over lengre tid! Ble overrasket selv, for de kostet ikke så mye, og jeg tenkte at H&M kanskje ikke var de beste på sko, men der tok jeg feil! Anbefales!

    Din tremenning, Ann Iren Hårdnes Sand =)

    SvaraRadera