torsdag 4 oktober 2012

Jag är bäst osv

Fick precis ett samtal från ett av ställena jag sökte sommarjobb på. De behövde en person till sin vikariepool vilket i förläningen förhoppningsvis leder till sommarjobb nästa sommar. De hade kvar min ansökan från i våras och undrade om jag fortfarande var intresserad! Tyvärr har jag inte tid med mer jobb än det jag får från IKEA men det kändes sjukt bra att de ringde, man känner sig ju ganska uppskattad! :)

Har förresten opererat en av mina två nageltrångstår (mmmm fötter är så sexigt). Gick mycket bra trots alla skräckhistorier och nu sitter jag hemma med foten i högläge medan Johan går på vår gemensamma matteföreläsning. När han kommer hem har han lovat att göra bullar (kanelbullens dag idag!). Sinus ligger hos mig och är allmänt mysig, tycker mina pojkar är bra på att ta hand om mig idag. <3


Sinus och klumptån 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar