fredag 19 oktober 2012

I mitt huvud

Jag och tre grymma brudar var på Henrik Fexeus idag. Jag var ganska skeptiskt, vet att jag överanalyserar och ser det mesta i svart och vitt men bestämde mig ändå för att följa med. Det började ganska lugnt med halvcoola grejer, men inget som riktigt övertygade mig. Men, precis när vi trodde att allt var slut (ett väldigt tamt slut till på köpet) så hände det. Allt knöts ihop och det var ba SÅ JÄKLA COOLT! Vi har diskuterat, jag har funderat och googlat och jag kan inte komma på hur det hängde ihop, vilket såklart gör det ännu coolare! Och jag vill nästan åka till Norrköping imorn för att se det igen, se om det blir typ samma sak, se om man fattar mer hur det hänger ihop, och hade jag haft ekonomin till det hade jag fasen gjort det! Nu får jag nöja mig med att fundera. Och glädjas över en fin kväll med fina tjejer, en välförtjänt paus i plugghetsen som råder. Och det räcker ganska långt det med :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar