måndag 26 september 2011

You sacrifice so much of your life, in order for this to work

Facebook sa att Louise hade lyssnat på City and Colour. Jag har aldrig hört talas om dem men bestämde mig för att ge dem en chans. Jag gillar!

Idag har jag varit duktig; skrivit dugga, lagt upp bilder på Facebook (sa ju att jag skulle bjuda på bilder), skrivit projektplan i fyra timmar samt skakat rumpa med Elin på afrodans i 55 minuter! Det jobbiga med att plugga till civilingenjör (kan ej uttala mig om andra utbildningar (utom ling, dom har det inte så jobbigt)) är att det räcker inte att vara duktig hela dagen, man måste fortsätta plugga när man kommer hem igen. Just nu slits jag mellan att försöka fixa mina inlämningskompletteringar, klura på programmeringslaben, eller kolla på ett avsnitt av Idol.

Kanske blir Idol trots allt?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar