torsdag 28 februari 2013

Idag har jag varit duktig

Jag har:
  • städat köket och badrummet
  • gjort rent köksfläkten
  • tvättat all tvätt och bäddat om med rena lakan
  • dammsugit hela lägenheten inkl. soffan (full av katthår)
  • slängt all källsortering
  • allmänt städat hela lägenheten.
  • varit ute och gått i vårvädret

Nej, jag var inte i skolan men vi hade endast en föreläsning idag vid 8.15 och jag hade ändå inte förstått den. Ja jag borde ha tagit igen det. Ja jag borde ha pluggat ekonomi. Men jag tänker vara nöjd ändå för jag har varit i skolan på mer än heltid måndag-onsdag och ibland måste man komma ihåg att ja, man är student, men man är människa också och människor måste faktiskt städa.

Dessutom köpte jag tulpaner, fick ba en sjuk craving när jag var och handlade. Tankarna gick "det är vår i luften, måste köpa tulpaner". När blev jag en sån människa??


Men fina är dom!
Eller ja. Egentligen inte jätte. Häflten av bladen är typ gula? 
Uppenbarligen är jag kass på att köpa tulpaner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar