måndag 3 september 2012

I've got time on my side, making diamonds of coal

Första veckan av år två är nu helt och hållet förbi. Den startade med stora ambitioner om att spendera mer tid i skolan (och plugga alltså) och renskriva föreläsningsanteckningar, och visst, jag har renskrivit anteckningarna från våra två mekanikföreläsningar, men jag har också insett att jag redan är efter i både matten och mekaniken. Jag skyller den icke-befintliga extratiden i skolan på Sinus, jag kan ju faktiskt inte lämna honom ensam hur länge som helst. Å andra sidan hade jag kanske kunnat försöka plugga hemifrån...

Nåväl, än är tenta-p långt borta och än finns tid. Hoppas på att jag är duktigare veckan som kommer! Nästa vecka kommer bli bra, på tisdag ska jag klippa mig OCH träna innebandy igen! Och på onsdag är det kalasmottagningen, då ska vi samla på oss gratispennor (om vi nu åker dit på dagen), festa och lyssna på Veronica Maggio. Kan inte bli annat än bra :) Godnatt vänner, nu följer en fin bild på min bebis samt en bild när jag tvångsgosar honom, ni får ha överseende med fett hår samt konstig sittställning.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar