tisdag 25 september 2012

Helgen

Känns ändå helt okej med måndag efter den fina helgen som var. I fredags var vi hos Agnes och sydde på våra kostymer inför le mans, aka årets fest, efter en grym fredagspub. I lördags var det full rulle, först var jag och Johan på Tornby och shoppade lite, sen åkte jag till skolan och cadade en stund och sen var det dags för helgens höjdpunkt!

Jag pratar givetvis om EMMAs höstmiddag! Maten var god, det snålades inte på vinet och underhållningen höll mycket hög nivå ;) efterföljande mellanfest och sjukhusfest var också grymt bra vilket kändes i söndags.. Johan som inte hade varit ute lyckades få med mig till O'Learys för att käka och kolla på United-Liverpool, men i ärlighetens namn pillade jag mest på min nya mobil.. United vann och jag fick således med mig en nöjd Johan hem :)

Nu är det dags för mig att sova, Johan köar hela natten. Godnatt!

ps. Givetvis gick det inte att ladda upp bilder med den nya appen heller, det är uppenbarligen jättesvårt att skriva en vettig bloggapp..

2 kommentarer: