torsdag 27 juni 2013

Det kanske bor en DPU-are i mig trots allt

Har ägnat stora delar av dagen åt att gå igenom papper, häften, bilder, kort och annat smått o gott i studiecellen. Fruktansvärt mycket papper slängdes, en hel del har rensats och satts i pärmar och jag börjar snart få lite ordning på mitt liv. Givetvis är det fortfarande massor kvar, men nu börjar jag få ett system och då är en nästan halvvägs. 

När jag gick igenom grejer från fleeera år tillbaka hittade jag saker som jag inte visste fanns, eller som jag hade glömt bort, såsom ett midsommarhäfte med massa fyllecitat, biobiljetter och signerade konsertbiljetter. Och så fick jag lite inspiration till att pyssla också..

Före


Efter



ps. Ja, jag har tvättat sängkläderna också..

2 kommentarer:

  1. Fint det blev! Såna är roliga att ha ju!

    SvaraRadera
  2. Tack! Ja eller hur, funderar på att göra några till sen :)

    SvaraRadera